Błędy krytyczne – tak sprzedaż traci zysk/Rafał Błachowski

Proces sprzedaży to ciągłe poszukiwanie nowych rozwiązań. To również dokładna analiza pełnego procesu oraz identyfikacja błędów popełnianych na poszczególnych jego etapach. W jaki sposób je zidentyfikować? Odpowiedzi na te pytania będzie można znaleźć podczas wystąpienia, które poprowadzi Rafała Błachowski pt. „Błędy krytyczne – tak sprzedaż traci zysk”.

„Błędy krytyczne – tak Sprzedaż traci zysk” – to autorski model Rafała Błachowskiego, będący rezultatem doświadczeń z kilkunastu lat aktywnej sprzedaży oraz prowadzonych szkoleń sprzedażowo-negocjacyjnych. Model „Błędów krytycznych” odwraca najbardziej popularny schemat patrzenia na proces sprzedaży polegający na ciągłym szukaniu nowych rozwiązań. W tym modelu sprawdzanie nowych rozwiązań oczywiście także jest istotne, ale kluczem jest dokładna analiza pełnego procesu oraz identyfikacja błędów popełnianych na poszczególnych jego etapach. Każda firma posiada niewykorzystane zasoby, których w natłoku codziennych zadań się nie dostrzega. A błędy krytyczne powodujące największą utratę zysków, są powtarzalne i popełniane w różnych branżach. Jakie są błędy krytyczne i gdzie ich szukać w swojej firmie? Jakie są narzędzia do ich identyfikacji i naprawy? Jak wzmacniać sprzedaż w oparciu o istniejące zasoby i najmocniejsze strony firmy? Przyjdź na spotkanie i spójrz na swój biznes z innej perspektywy. Wysłuchaj case study i doświadcz jak i gdzie Sprzedaż traci zysk.

Błachowski i Partnerzy Centrum Szkoleń i Doradztwa Biznesowego – firma szkoleniowa działająca na rynku od 2012 roku. Kluczowym aspektem szkoleń realizowanych przez firmę jest ich wymiar praktyczny. To efekt m.in. konkretnego doświadczenia trenerów – sprawdzonych specjalistów z udokumentowanymi sukcesami w swoich branżach. Nasi trenerzy przeprowadzili szkolenia już dla blisko sześciu i pół tysiąca osób. Więcej o możliwościach i korzyściach wynikających z naszych działań znajdziesz na www.skutecznakomunikacja.pl.

Rafał Błachowski – przedsiębiorca, trener. Od kilkunastu lat związany bezpośrednio ze sprzedażą poprzez wszystkie stanowiska: handlowe, managerskie i zarządcze. Dzieli się doświadczeniem z zakresu nowych strategii sprzedażowo-marketingowej, pozyskiwania i budowania relacji z Klientami, budowania i motywowania zespołu sprzedażowego. Właściciel w Błachowski i Partnerzy Centrum Szkoleń i Doradztwa Biznesowego oraz w schoolbranding.pl. Zrealizował 1799 godzin szkoleniowych dla 1979 Uczestników.

Termin: piątek, 19.01.2018, scena, pawilon 3A, godz. 12.00-13.30.

 

[ Wstecz ]
Chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
Napisz do nas.
contact